diumenge, 28 de febrer del 2010

Salsa Barbacoa


Aquesta recepta l'he copiada del blog de micarla. És ben senzilla de fer, i serveix per acompanyar carns a la brasa, o pels més atrevits, a la pizza...


INGREDIENTS:


6 dents d'all pelats

1 culleradeta d salColor del text

1/2 culleradeta de pebre vermell picant

1/2 culleradeta de pebre vermell dolç

2 culleradetes de mel

2 culleradetes de tomàquet

El suc de dues taronges

50 ml de vi blanc




PREPARACIÓ

Posar tots els ingredients al got de la thermomix, i programar 20 segons, velocitat progressiva 5-7-9.

A continuació, programar 15 minuts, temperatura 100º, velocitat 2, sense el cubilete, perquè pugui evaporar els líquids.


Jo, al final, li vaig tenir encara 10 minuts més, perquè no havia espessit del tot. I va quedar prou bona. L'únic que ara canviaria, és que hi vaig posar potser massa mel, i tenia un gust massa fort.

2 comentaris:

  1. bueno yo la intentaré hacer sin termomix...y supongo que lo conseguiré porque hace muchos años que existe esta salsa y no habia termomix...jejejeje
    Por cierto ya no soy solo yo la que copia eh??? te ha gustado la foto de mi cocina....jeje
    Bueno para eso estan las buenas cuñadas no? para prestarse las ideas...

    ResponElimina
  2. Evidentment, Esther. Aquesta salsa, com la resta de receptes, es poden fer sense thermomix. Només cal fer tu la feina que fa ella (remenar mentres està al foc). Però ja que la tinc vull aprofitar a fer receptes amb ella.

    I sí, em vaig copiar de tu, ho has notat, jeje...

    ResponElimina