dijous, 22 de desembre del 2011

Pastís Hello Kitty


Uau!! Aquesta entrada la vaig escriure fa dos anys i encara no l'havia publicat!! Bé, més val tard que mai, així que aquí ho deixo! Això és el que vaig escriure ara fa un parell d'anys:
Aquest pastís el vaig fer ja fa uns mesos, com a regal d'aniversari per a una nena de 12 anyets!

La recepta d'aquest pastís és ben senzilla. La massa és un pastís de taronja (que sempre té molt d'èxit) i la guarnició és glassa real i xocolata negre.
Primer vaig fer el pastís, seguint la recepta del pastís de taronja que surt al llibre de la thermomix. Un cop el pastís arrefredat, vaig agafar un dibuix de la Hello Kitty i li vaig tallar el contorn al pastís amb un ganivet, mirant que quedés igualet a la foto. Després ho vaig cubrir tot amb glassa real, i un cop seca, ho vaig delinear amb xocolata negra desfeta. Per fer més llargs els bigotis volia posar-hi bastonets de "Mikados", però no em va donar temps de comprar-ne. I per donar-li color al llaçet el vaig omplir amb  cors de colors fets de sucre que venen al súper. Va quedar ben mono, no trobeu? I em consta que a la nena que li vaig regalar també li va fer molta il·lusió...jeje!!! ;-D 

1 comentari:

  1. Nena¡ Ja sé a qui ha sortit la Sara. Sou dos artistes de primera. A mi m'hauria sortit un churro...jeje.
    Petonets per tots.

    ResponElimina